Autentificare

Software-ul de evitare a coliziunilor compatibil COLREGS. COLREGS ADVISER, un instrument nou de la Totem Plus Featuers System.

Evaluare utilizator: 0 / 5

Steluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivăSteluță inactivă
 

COLREGS ADVISER

Reducerea riscului de punere pe uscat de către sistemele ECDIS este deja cunoscut, așa cum a fost demonstrat de raportul tehnic DNV 2007. Dezvoltări ulterioare ale sistemelor de control pentru reperarea și GAS (system groundling avoidance) sunt deja disponibile ca produse mature. În acest sens, o navă modernă bine dotată, poate naviga în mod automat pe glob cu o mai mică marjă de eroare umană.

Instrumente pentru evitarea coliziunilor lipsesc în continuare și există o marjă mare de eroare umană în aplicarea și interpretarea COLREG (Regulamentul internațional pentru prevenirea coliziunilor pe mare). Situația devine și mai complicată în zilele noastre, datorită traficului tot mai mare în largul mării și de-a lungul rutelor de transport maritim. Introducerea de instrumente cum ar fi ARPA și AIS, precum și prezentarea informațiilor legate de ținte pe ECDIS și monitoare radar, cu siguranță ajută, dar nu sunt suficiente. OOW (ofițerul de cart) utilizează încă instinctele sale și reacționează la situații în schimbare, în scurt timp. Ca urmare, consecințele unor posibile erori umane pot fi catastrofale. Pentru a reduce la minimum astfel de erori, un sistem revoluționar a fost dezvoltat de Totem Plus, colaborator al TOTEM COLREGS.

Modulul de consilier TOTEM COLREGS este o parte integrantă a Totem ECDIS. El analizează în mod automat datele și consiliază OOW să ia măsurile necesare. CPA (la cel mai apropiat punct de abordare ) a tuturor navelor este luată în considerare împreună cu prevederile COLREG. Dacă este necesar, un sfat privind drumul va fi dat OOW, în mod automat (a se vedea figura 1).

„Drumul” de consiliere se bazează pe analiza datelor de la toate navele din apropiere, CPA și TCPA lor (timpul de la cel mai apropiat punct de abordare) și “status according-ul” lor referitor la COLREG. Pe "Cercul de siguranță", OOW poate vedea în mod clar sectoarele periculoase (în roșu), schimbarea de curs obligatorie (24 Tribord), Noul COG (drumul deasupra fundului) și noul curs al navei. Toate informațiile se calculează în mod automat și sunt împrospătate continuu.

Software-ul de evitare a coliziunilor COLREGS este un instrument nou de la Totem Plus TOTEM COLREGS, putând oferi sfaturi corecte pentru toate țintele AIS și ARPA. Toate țintele din “Alert Radius " sunt în mod constant procesate și analizate. “Alert Radius” este setată implicit pe 12 mile marine, dar poate fi schimbată de către operator la alte valori (vezi figura).  Același principiu se aplică la CPA (cel mai apropiat punct de apropiere), care este setat implicit la 0.4 mile, dar poate fi, de asemenea, stabilită de operator, în funcție de circumstanțe. Alte valori relevante, de exemplu “Distanța minimă de a acționa”, au valori implicite care pot fi modificate doar de către comandant. Valorile minime care pot fi selectate (CPA minim permis de exemplu) sunt limitate de parametri specifice navelor (lungimea navei și rază de girație. Un exemplu de configurație specifică navă poate vedea în tabelul 1 (a se vedea tabelul).

Există mai multe avantaje pentru consilierul TOTEM COLREGS. În primul rând este siguranța. Acesta oferă un instrument excelent pentru a ajuta și / sau certifica deciziile legate de evitarea coliziunilor. În plus, ea ajuta la luarea de măsuri adecvate în timp util și astfel elimină modificări excesive. Manipularea sigură și eficientă de nave va duce la economisirea de combustibil și respectarea programului.

Totem ECDIS este un afișaj al informațiilor despre sistemul grafic electronic modern, care este complet aprobat de către DNV pentru cele mai recente reglementări. Este demonstrat ca fiind un instrument pentru creșterea siguranței la bordul navelor. TOTEM COLREGS ADVISER este o parte integrantă din Totem ECDIS, dar poate fi instalat și ca un sistem  "stand alone".

Trebuie să vă înregistraţi pentru a lăsa un comentariu.